Featured

Ενημερωτική συνάντηση για τις αιτήσεις μακροχρόνιας κινητικότητας Erasmus+ για Σπουδές (2025-2026)

Παρακαλούνται όσες φοιτήτριες/όσοι φοιτητές ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση μακροχρόνιας κινητικότητας στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ για Σπουδές για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026:

  1. να ενημερωθούν στην ιστοσελίδα του Τμήματος Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, https://eurep.auth.gr/el, σχετικά με
        α) τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα Erasmus+ για Σπουδές
        β) τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια
        γ) τη διαδικασία υποβολής αίτησης
        δ) τη διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων και επιλογής.
  2. να συμμετάσχουν στη διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025, στις 18:00, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις Συντονίστριες ECTS του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, και θα είναι διαθέσιμη εδώ.
Featured

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων μακροχρόνιας κινητικότητας Erasmus+ για Σπουδές ακαδ. έτους 2025-2026

Το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων προκηρύσσει πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για μακροχρόνια κινητικότητα (διάρκειας 2-12 μηνών) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ για Σπουδές, για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 (χειμερινό και εαρινό εξάμηνο). Στην ιστοσελίδα του Τμήματος, https://eurep.auth.gr/el  μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα Erasmus+ για Σπουδές, τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια, τη διαδικασία υποβολής αίτησης, και τη διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων και επιλογής.

Περίοδος υποβολής αιτήσεων: Από 20 Ιανουαρίου έως 28 Φεβρουαρίου 2025 (14:00, ώρα Ελλάδας).

Επιπλέον, την Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2025, στις 11:00 π.μ., έχει προγραμματιστεί ενημερωτική εκδήλωση για τους/τις φοιτητές/φοιτήτριες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.Δ.Ε.Α.), Αμφιθέατρο ΙΙ, Πανεπιστημιούπολη, οδός 3ης Σεπτεμβρίου. Για όσους/ες δεν μπορούν να παρευρεθούν με φυσική παρουσία, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της εκδήλωσης διαδικτυακά. Η σχετική ανακοίνωση είναι διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο: https://eurep.auth.gr/el/node/2694

Featured

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΙΚΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟΥ

Πέντε (5) φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας προπτυχιακού ή/και μεταπτυχιακού επιπέδου θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα Μεικτής Κινητικότητας με τίτλο “Accessibility in Digital Communication” [Προσβασιμότητα στην Ψηφιακή Επικοινωνία] που συντονίζει το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου σε συνεργασία με τέσσερα επιπλέον πανεπιστήμια (Universitatea 'Politehnica' din Timisoara (Ρουμανία), Universitat Politècnica de Catalunya (Ισπανία), Escola d'Art i Superior de Disseny de València (Ισπανία), Anhalt University of Applied Sciences (Γερμανία)). 

Το πρόγραμμα θα έχει διάρκεια από 02/04/2025 μέχρι 23/5/2025 και περιλαμβάνει δίωρες εξ αποστάσεως συναντήσεις, αλλά και δια ζώσης συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν από  21/4/2025 μέχρι 27/4/2025 στο Στρασβούργο. Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα πιστωθούν με τρία (3) επιπλέον ECTS, τα οποία θα αναγραφούν στο παράρτημα διπλώματός τους. Τα έξοδα για τη μετακίνηση των φοιτητών/φοιτητριών στο Στρασβούργο (εισιτήρια, διαμονή, ημερήσια αποζημίωση)  θα καλυφθούν από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.

Όσες και όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν μπορούν να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους εδώ.

Τα κριτήρια επιλογής των φοιτητών/φοιτητριών είναι τα ακόλουθα:

 

Απαραίτητες προϋποθέσεις

·         Φοιτήτρια/φοιτητής του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ, προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού επιπέδου 

·         Οι προπτυχιακοί φοιτητές θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει το 2ο εξάμηνο σπουδών

·         Γνώση της αγγλικής γλώσσας τουλάχιστον σε επίπεδο Β2

 

Μοριοδοτούμενα κριτήρια

Μόρια

 

Επίπεδο γνώσης αγγλικής γλώσσας

 

Άριστο (Γ2)

70

Πολύ καλό (Γ1)

50

Καλό (Β2)

30

 

Παρακολούθηση μαθημάτων Μετάφρασης (επιλογής)

 

>3

40

2

30

1

20

Παρακολούθηση μαθημάτων που συνδυάζουν τεχνολογία και γλώσσα 

 

>3

30

2

20

1

10

 

Μέσος όρος βαθμολογίας μοριοδοτούμενων μαθημάτων

 

> 8,5

40

> 7

20

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κ. Π. Χαραλαμπίδου μέσω e-mail στο pchar@frl.auth.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2310997484.

Δείτε τη σχετική αφίσα

Featured

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗΣ/ΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑΣ/ΟΝΤΑ

ΑΔΑ: ΡΗ5Σ46Ψ8ΧΒ-ΘΡΛ

Η Συνέλευση του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Σχολής Φιλοσοφικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στην αριθμ. 437/09-01-2025 συνεδρίαση, λαμβάνοντας υπόψη:

  1. τις διατάξεις του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (141 Α’), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 29 του ν. 5029/2023 (55 Α’)
  2. Τη με αριθμ. Φ11/131220/Ζ2/04-11-2024 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την οποία κατανεμήθηκαν για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 στο ΑΠΘ τριάντα (30) θέσεις για πρόσληψη εντεταλμένων διδασκόντων
  3. τη με αριθμ. 28841/05-12-2024 απόφαση της Συγκλήτου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με τίτλο «Κατανομή θέσεων για την πρόσληψη εντεταλμένων διδασκόντων στο Πανεπιστήμιο, για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025» (αριθμ. συνεδρίασης 3153/27-11-2024)

αποφάσισε την πρόσληψη μίας/ενός (01) εντεταλμένης/ου διδάσκουσας/οντα με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 για τη κάλυψη των διδακτικών αναγκών των παρακάτω μαθημάτων:

  1. Ε303 Μετάφραση Γενικών Κειμένων ΙΙ, τριών (3) ωρών διδασκαλίας εβδομαδιαίως, μερικής απασχόλησης.
    Το διδακτικό έργο του μαθήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4957/2022, περιλαμβάνει: α) την αυτοδύναμη διδασκαλία μαθημάτων, υποχρεωτικών και επιλογής και β)την επίβλεψη εργασιών ή διπλωματικών εργασιών.
  2. 2. Ε307 Μετάφραση Κειμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τριών (3) ωρών διδασκαλίας εβδομαδιαίως, μερικής απασχόλησης.
    Το διδακτικό έργο του μαθήματος, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4957/2022,περιλαμβάνει: α) την αυτοδύναμη διδασκαλία μαθημάτων, υποχρεωτικών και επιλογής και β)την επίβλεψη εργασιών ή διπλωματικών εργασιών.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενες/οι να υποβάλουν ηλεκτρονικά στη Γραμματεία του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι τις 20 Ιανουαρίου 2025 τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση
  2. Βιογραφικό σημείωμα
  3. Αναλυτικό υπόμνημα επιστημονικών δημοσιευμάτων
  4. Αντίγραφα των πτυχίων και των τίτλων σπουδών. Σε περίπτωση που οι τίτλοι σπουδών έχουν χορηγηθεί από ΑΕΙ εξωτερικού θα πρέπει να φέρουν τις νόμιμες θεωρήσεις, να συνοδεύονται από επίσημες μεταφράσεις, καθώς και από την απόφαση ισοτιμίας. Εάν δεν υπάρχει απόφαση ισοτιμίας, εφαρμόζεται η παρ. 4 του άρθρου 304 του Ν.4957/2022 (141 Α’), όπως ισχύει μετά την τροποποίησή της από την παρ. 2 του άρθρου 36 του ν. 5029/2023 (55 Α’)
  5. Αντίγραφο διδακτορικής διατριβής 
  6. Βεβαιώσεις διδακτικής εμπειρίας ή σχετικής προϋπηρεσίας
  7. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνουν ότι δεν έχουν μία από τις ιδιότητες της παρ. 9 του άρθρου 173 του ν. 4957/2022, οι οποίες είναι ασυμβίβαστες με την ιδιότητα του εντεταλμένου διδάσκοντα, όπως:
    α) Ομότιμοι Καθηγητές και αφυπηρετήσαντα μέλη Δ.Ε.Π. του οικείου ή άλλου Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αλλοδαπής,
    β) μέλη Δ.Ε.Π., Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) των Α.Ε.Ι.,
    γ) ερευνητές και λειτουργικοί επιστήμονες ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων του άρθρου 13Α του ν. 4310/2014 (Α’ 258) και λοιπών ερευνητικών οργανισμών,
    δ) συνταξιούχοι του ιδιωτικού ή ευρύτερου δημόσιου τομέα,
    ε) υπάλληλοι με σχέση δημόσιου δικαίου ή Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου σε φορείς του δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014,
    στ) φυσικά πρόσωπα που έχουν υπερβεί το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας.

Για υπαλλήλους ορισμένου χρόνου φορέων του Δημοσίου Τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), ισχύει το άρθρο 127 του ν. 4957/2022 (141 Α’).

Η/Ο υποψήφια/υποψήφιος που θα επιλεγεί πρέπει να προσκομίσει άμεσα:

i) γνωματεύσεις (α) παθολόγου ή γενικού ιατρού και (β) ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών, που να πιστοποιούν την υγεία των υποψηφίων προκειμένου να ασκήσουν τα καθήκοντα της αντίστοιχης θέσης
Επίσης η υπηρεσία θα αναζητήσει αυτεπαγγέλτως τα παρακάτω δικαιολογητικά :
ii) πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
iii) αντίγραφο ποινικού μητρώου δικαστικής χρήσης και
iv) πιστοποιητικό αρμόδιου Στρατολογικού Γραφείου (τύπου Α) από το οποίο να προκύπτει ότι ο υποψήφιος δεν έχει στρατολογικές ή χρηματικές υποχρεώσεις ή ότι έχει απαλλαγεί νόμιμα από αυτές.
Πολίτες κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οφείλουν να υποβάλουν εκτός των παραπάνω δικαιολογητικών και πτυχίο ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Ελληνικού ΑΕΙ ή απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου ή εξαταξίου Γυμνασίου ή πιστοποιητικό ελληνομάθειας Γ1 επιπέδου από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, από το οποίο θα αποδεικνύεται η πλήρης γνώση και άνετη χρήση της Ελληνικής Γλώσσας.

Η προκαλούμενη δαπάνη θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Α.Π.Θ. κατόπιν έκτακτης χρηματοδότησης από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σύμφωνα με την με αριθμ. Φ11/131220/Ζ2/04-11-2024 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Πληροφορίες στο τηλέφωνο της Γραμματείας του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, 2310995174.

Δείτε όλα τα αρχεία εδώ

Πρόγραμμα διδακτορικών και μεταδιδακτορικών σπουδών Ρουμανίας ”Eugen Ionescu” 2024-2025

Η κυβέρνηση της Ρουμανίας, σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Γαλλοφωνίας, χορηγεί, μέσω του προγράμματος κινητικότητας ”Eugen Ionescu”, υποτροφίες τρίμηνης διάρκειας για έρευνα, σε γαλλόφωνους διδακτορικούς /μεταδιδακτορικούς φοιτητές και ερευνητές.

Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα https://www.auf.org/nouvelles/appels-a-candidatures/appel-candidatures-bourses-de-recherche-doctorale-et-postdoctorale-eugen-ionescu-2024-2025/ , όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν και επιπλέον πληροφορίες.

Περίοδος διεξαγωγής του προγράμματος : 1η Μαΐου – 31 Ιουλίου 2025

Η προθεσμία κατάθεσης των αιτήσεων είναι η 20η Ιανουαρίου 2025 , και ώρα 23:59 (ώρα Βουκουρεστίου GMT+2).

Featured

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Επιτυχόντες:

  1. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 18967/04-11-2024
  2. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 18989/04-11-2024
  3. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 19017/04-11-2024
  4. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 19058/04-11-2024
  5. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 19255/05-11-2024
  6. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 19859/06-11-2024
  7. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 20431/07-11-2024
  8. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 21011/08-11-2024
  9. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 21723/11-11-2024
  10. Αριθμ. πρωτ. αίτησης 21732/11-11-2024

Η εγγραφή των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθεί το διάστημα από 07/01/2025 έως και τις 17/01/2025, στη Γραμματεία του Τμήματος και ώρα 12:00 -13:30.

Δικαιολογητικά που απαιτούνται:

  • Αίτηση (το έντυπο δίδεται από τη Γραμματεία)
  • 2 φωτογραφίες
  • Φωτοτυπία διπλής όψης της αστυνομικής ταυτότητας
  • Τίτλος Απόλυσης: Απολυτήριο Λυκείου ή αποδεικτικό του Σχολείου αποφοίτησης
  • Αναλυτική Βαθμολογία από το Τμήμα προέλευσης (για τυχόν αναγνώριση-απαλλαγή μαθημάτων) 

       

Θεσσαλονίκη, 20 Δεκεμβρίου 2024

Ο Πρόεδρος του Τμήματος
Καθηγητής Παναγιώτης Παναγιωτίδης

Featured

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025

Αγαπητές φοιτήτριες, αγαπητοί φοιτητές του Τμήματος, 

Η αξιολόγηση των μαθημάτων του Τμήματός μας  θα ξεκινήσει  από την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως την Κυριακή 19  Ιανουαρίου.

Η συμμετοχή σας στην ηλεκτρονική αξιολόγηση είναι ανώνυμη και απολύτως εμπιστευτική.

Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτείται ελάχιστος χρόνος. Γίνεται με την είσοδο στη σελίδα (https://qa.auth.gr/student) μέσω Η/Υ ή κινητής συσκευής (smartphone, tablet, laptop). 

Σας παρακαλούμε να πάρετε μέρος, αξιολογώντας όλα τα μαθήματα τα οποία παρακολουθήσατε. Οι παρατηρήσεις σας για τα μαθήματα και τους διδάσκοντες λαμβάνονται σοβαρά υπόψη, με σκοπό την βελτίωση του επιπέδου των μαθημάτων αλλά και την ατομική βελτίωση των διδασκόντων. 

 

Ο Πρόεδρος
Π. Παναγιωτίδης
Καθηγητής

Featured

Ανακοίνωση για φοιτητές/ήτριες 17ου και μεγαλύτερου εξαμήνου

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του άρθρου 55 του Εσωτερικού Κανονισμού Α.Π.Θ. (ΦΕΚ 1487/30-03-2022, τ. Β’): “Φοιτητές/ήτριες που κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 είχαν υπερβεί τον ελάχιστο χρόνο φοίτησης (5ο έτος και πάνω) οφείλουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 (συμπεριλαμβανομένης και της εξεταστικής περιόδου Σεπτεμβρίου 2025) για τα τετραετούς φοίτησης Τμήματα”.

Ανακοίνωση Ε-112 (ΚΕ-ΓΛΩ-25)

Το μάθημα Ε-112 (ΚΕ-ΓΛΩ-25) θα προσφερθεί κατά το τρέχον εξάμηνο με ημερομηνία έναρξης που θα ανακοινωθεί αργότερα.

Πιθανή ημέρα και ώρα διεξαγωγής Τετάρτη, 16:00-18:30.

Ανακοίνωση Βιβλιοθήκης

Την Τρίτη 17/09/2024 η Βιβλιοθήκη του Τμήματος Γαλλικής δε θα λειτουργήσει.

Εγγραφές Αλλοδαπών-Αλλογενών Αποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε. και Αποφοίτων Λυκείων ή Αντίστοιχων Σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε., Ακαδημαϊκού Έτους 2024-25

Σύμφωνα με τη Φ.153/96928/Α5/29.8.2024 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, οι εγγραφές των επιτυχόντων στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τις κατηγορίες των

α) Αλλοδαπών – Αλλογενών, αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων χωρών εκτός Ε.Ε. και
β) Αλλοδαπών-Αλλογενών, αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών μελών της Ε.Ε., (συμπεριλαμβανομένων των επιτυχόντων αποφοίτων Λυκείων της Κυπριακής Δημοκρατίας, οι οποίοι είχαν συμμετοχή στις παγκύπριες εξετάσεις και κατέχουν βεβαίωση πρόσβασης του τρέχοντος έτους-2023)
θα γίνουν από 12 μέχρι και 25 Σεπτεμβρίου 2024

Για την εγγραφή σας, οι επιτυχόντες/ούσες με τις παραπάνω κατηγορίες, εισαγόμενοι/ες στα Τμήματα και την Εισαγωγική Κατεύθυνση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,  για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, πρέπει σε αυτή την προθεσμία να:

Βήμα 1ο : επισκεφτείτε την πλατφόρμα https://register.auth.gr/ για α) καταχώρηση των στοιχείων (ηλεκτρονική αίτηση/υπεύθυνη δήλωση εγγραφής) και β) υποβολή (upload) των απαιτούμενων δικαιολογητικών. Συγκεκριμένα:

  1. μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  2. ευκρινές φωτοαντίγραφο του διαβατηρίου/άλλου επισήμου εγγράφου με φωτογραφία που να πιστοποιεί την ταυτότητά σας ή της άδειας παραμονής σας, αν διαμένετε στην Ελλάδα
  3. Υπεύθυνη Δήλωση, σύμφωνα με το υπόδειγμα (Κύπριοι/-εςΑλλοδαποί εκτός Κυπρίων)
  4. τα απαιτούμενα κατά νόμο δικαιολογητικά όπως αναφέρονται εδώ

Βήμα 2ο : καταθέσετε στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σας

α) την αίτηση εγγραφής (εκτύπωση από τον browser της ηλεκτρονικής αίτησης και υπογραφή αυτής),

β) τα υποβληθέντα στην πλατφόρμα δικαιολογητικά 1, 2, 3, 4  (προσοχή! ΟΧΙ τα σκαναρισμένα αντίγραφα που υποβάλατε στην πλατφόρμα)

Στις ίδιες ημερομηνίες και με τα παραπάνω δικαιολογητικά (1,2,3,4), υποβάλετε αίτηση εγγραφής, απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σας, χωρίς καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμαοι επιτυχόντες/ούσες των παραπάνω κατηγοριών, που εισαχθήκατε στα Τμήματα και την Εισαγωγική Κατεύθυνση του ΑΠΘ,  για το ακαδημαϊκό έτος 2023-24, εφόσον προηγουμένως έχετε αποκτήσει την απαιτούμενη βεβαίωση γνώσης της ελληνικής γλώσσας (Β2). Σε αντίθετη περίπτωση, χάνετε το δικαίωμα εγγραφής σας.

Εάν για λόγους εξαιρετικής ανάγκης, όπως παρατεταμένη θεομηνία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, δεν καταστεί δυνατή η εμπρόθεσμη εγγραφή σας, μπορείτε εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας, να υποβάλετε αίτηση εγγραφής, με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (1,2,3,4), απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας σας, στην οποία θα εκτίθενται και οι λόγοι της καθυστέρησης. Η αίτηση εγκρίνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος. Εάν δεν εγγραφείτε ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνετε το δικαίωμα εγγραφής.

Ειδικά οι επιτυχόντες άρρενες με κυπριακή καταγωγή που πρόκειται να εκπληρώσουν τη στρατιωτική τους θητεία μετά την ανωτέρω προθεσμία εγγραφής, αλλά έως τις 15 Νοεμβρίου 2024, σύμφωνα με την ανωτέρω εγκύκλιο, εγγράφονται στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος. Σε αντίθετη περίπτωση εγγράφονται εντός της προθεσμίας εγγραφής του επόμενου ακαδημαϊκού έτους από αυτό της απόκτησης του απολυτηρίου από τις τάξεις του στρατού και εντός της προθεσμίας εγγραφής της οικείας ειδικής κατηγορίας.

Η κατάθεση της αίτησης, της Υπεύθυνης Δήλωσης και των κατά νόμο προβλεπόμενων δικαιολογητικών στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σας (Βήμα 2ο) μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε αυτοπροσώπως, από εσάς ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσάς πρόσωπο, είτε ταχυδρομικά, με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σας (με την ένδειξη στο φάκελο: για εγγραφή αλλοδαπού-αλλογενούς).

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη 54124

Στις περιπτώσεις που απαιτείται βεβαίωση/πιστοποιητικό γνώσης της ελληνικής γλώσσας, η ολοκλήρωση της εγγραφής μπορεί να γίνει με την κατάθεση της βεβαίωσης/πιστοποιητικού στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σας το επόμενο ακαδημαϊκό έτος (2025-26), στην προθεσμία εγγραφών της οικείας ειδικής κατηγορίας που ορίζεται ανά ακαδημαϊκό έτος από το Υπουργείο. Ωστόσο, η κατάθεση/έλεγχος των λοιπών δικαιολογητικών που απαιτούνται για την ένταξή σας σε αυτή την ειδική κατηγορία μπορεί να πραγματοποιηθεί και φέτος (2024-25).

Η Υπεύθυνη Δήλωση μπορεί να εκδοθεί είτε ψηφιακά (αφορά κάτοχος κωδικών taxisnet ελληνικής τράπεζας) μέσω του www.gov.gr είτε εντύπως, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής.

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σας στην εφαρμογή και τη συμπλήρωση των στοιχείων σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024

Καλούνται οι φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν την Πρακτική τους Άσκηση κατά τη διάρκεια του επερχόμενου χειμερινού εξαμήνου, να επισκεφθούν τον ιστότοπο της Πρακτικής Άσκησης στη διεύθυνση https://praktiki.frl.auth.gr/. Συγκεκριμένα, παρακαλούνται να ανατρέξουν στην ενότητα "Χρήσιμες Πληροφορίες" προκειμένου να ενημερωθούν για τη διαδικασία και να υποβάλουν τη δήλωση ενδιαφέροντος μέσω της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2024.

Σημαντικό: Είναι απαραίτητο οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες να παρακολουθούν τακτικά τις ανακοινώσεις που αναρτώνται τόσο στον ιστότοπο του Τμήματος όσο και στον ιστότοπο της Πρακτικής Άσκησης για ενδεχόμενες ενημερώσεις ή αλλαγές.

Η διδάσκουσα

Π. Κρυστάλλη

Featured

Προκήρυξη θέσεων υποψηφίων διδακτόρων ακαδημαϊκού έτους 2024-2025

Το Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ., σύμφωνα με απόφαση της Συνέλευσης συνεδρίαση αριθμ. 427/19-6-2024, προκηρύσσει, για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, δέκα (10) θέσεις που οδηγούν σε Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.).

Δικαίωμα υποβολής αίτησης για εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής στο Τμήμα έχουν όσοι/ες πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Είναι πτυχιούχοι Α.Ε.Ι. (Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ) της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως ισότιμου ιδρύματος της αλλοδαπής.
  • Είναι κάτοχοι Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως ισότιμου ιδρύματος της αλλοδαπής ή είναι κάτοχοι ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου σε συναφή επιστημονική περιοχή με τα γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος.
  • Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, γίνονται δεκτοί/ές ως Υποψήφιοι/ες Διδάκτορες και μη κάτοχοι Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών υπό την προϋπόθεση να υπάρχει ευρέως αναγνωρισμένο συγγραφικό, μεταφραστικό έργο.

Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος 1-15 Σεπτεμβρίου 2024 και 1-15 Μαρτίου 2025.

Στην αίτηση αναγράφεται ο προτεινόμενος τίτλος, η προτεινόμενη γλώσσα εκπόνησης και συγγραφής  καθώς και ο/η προτεινόμενος/η ως επιβλέπων/ουσα της Διδακτορικής Διατριβής.

Γλώσσα εκπόνησης και συγγραφής ορίζεται η γαλλική και η ελληνική.

Η αίτηση συνοδεύεται από:

  • Πτυχίο και Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής

Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται εφόσον έχει ήδη εκδοθεί βεβαίωση  ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.)

Σε διαφορετική περίπτωση ισχύει η παρ. 4 του άρθρου 304 του ν. 4957/2022 (Α’ 141) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 36 του ν.5029/2023 (55 Α΄) που ακολουθεί

«4. Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) της ημεδαπής και τα δημόσια ερευνητικά κέντρα που εποπτεύονται από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας, δεσμεύονται από τα Μητρώα του παρόντος, προκειμένου τα αρμόδια ανά περίπτωση όργανά τους να διαπιστώσουν αν ένα ίδρυμα της αλλοδαπής ή ένας τύπος τίτλου ιδρύματος της αλλοδαπής είναι αναγνωρισμένα για α) την αποδοχή αίτησης και εγγραφής για εισαγωγή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ή την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής.…

Το αρμόδιο όργανο του πανεπιστημίου ή ερευνητικού κέντρου, εφόσον ο τίτλος σπουδών συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο του άρθρου 307, επιπροσθέτως των λοιπών δικαιολογητικών που καθορίζει, οφείλει να ζητήσει Βεβαίωση Τόπου Σπουδών, η οποία εκδίδεται και αποστέλλεται από τον φορέα πραγματοποίησης τον σπουδών ή τον φορέα εκπόνησης του ερευνητικού έργου. Αν ως τόπος σπουδών ή μέρος αυτών βεβαιώνεται η Ελληνική Επικράτεια, ο τίτλος σπουδών δεν αναγνωρίζεται, εκτός αν το μέρος σπουδών που έγιναν στην ελληνική επικράτεια βρίσκεται σε δημόσιο Α.Ε.Ι..»

  • Αντίγραφο της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας,
  • Πιστοποιητικά γλωσσομάθειας,

Σημείωση: Γίνονται δεκτά τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας τα οποία έχει εγκρίνει το Α.Σ.Ε.Π. και περιλαμβάνονται στο Προσοντολόγιο.

Τεκμαίρεται η γλωσσομάθεια και με την κατάθεση: (α) Πτυχίου Ξένης Γλώσσας και Φιλολογίας ή Πτυχίο Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας της ημεδαπής ή αντίστοιχο και ισότιμο σχολών της αλλοδαπής, (β) Προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα ή διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής που έχει εκπονηθεί στην αγγλική γλώσσα, (γ) Απολυτήριο ή τίτλο ισότιμό των ελληνικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον έχει αποκτηθεί μετά από κανονική φοίτηση τουλάχιστον έξι ετών στην αλλοδαπή.

Διευκρινίζεται ότι η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας δεν αποδεικνύει τη γνώση ξένης γλώσσας (Π.Δ. 347/2003). Οι υποψήφιοι που είναι κάτοχοι  της σχετικής άδειας πρέπει να προσκομίσουν επικυρωμένο αντίγραφο και ακριβή μετάφραση του τίτλου σπουδών βάσει του οποίου εκδόθηκε η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας.

Οι τίτλοι γλωσσομάθειας στις γλώσσες αγγλική, γαλλική, γερμανική, ιταλική και ισπανική γίνονται δεκτοί χωρίς να απαιτείται μετάφρασή τους  (αρθρ. 58 του Ν.4674/2020, Α' 53)

Οι υπόλοιποι τίτλοι της αλλοδαπής κατατίθενται σε απλό φωτοαντίγραφο συνοδευόμενοι από επικυρωμένη μετάφραση πρωτότυπη ή φωτοαντίγραφο αυτής

  • Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα,
  • Προσχέδιο διδακτορικής διατριβής,
  • Εργασίες ή πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν ερευνητική και/ή συγγραφική δραστηριότητα,
  • Βεβαίωση μέλους ΔΕΠ που αποδέχεται να επιβλέψει την προτεινόμενη διδακτορική διατριβή.

Μετά την υποβολή των αιτήσεων η Συνέλευση του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας εγκρίνει ή απορρίπτει αιτιολογημένα την αίτηση του/της υποψηφίου/ας. Στην εγκριτική απόφαση της Συνέλευσης ορίζεται το θέμα και η γλώσσα εκπόνησης και συγγραφής της Διδακτορικής Διατριβής.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Το έντυπο αίτησης  μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.frl.auth.gr/images/Files/Documents/Aitisi_ekponisis_didaktorikis_diatrivis.pdf

Με την υποβολή της αίτησης υποψηφιότητας, οι υποψήφιοι αποδέχονται ρητά και ανεπιφύλακτα την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων για τις ανάγκες του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών και για την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων προς ΕΘΑΑΕ, ΜΟΔΙΠ, ΟΜΕΑ, ΕΛΣΤΑΤ κ.λπ. (GDPR – Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, ΕΕ 2016/679)

 

Ο Πρόεδρος του Τμήματος

Καθηγητής Παναγιώτης Παναγιωτίδης

Ορκωμοσία 18ης Απριλίου 2024

Η ορκωμοσία των αποφοίτων του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024 και ώρα 11.30΄, στην Αίθουσα Τελετών του Παλαιού Κτηρίου της  Φιλοσοφικής Σχολής.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ

Οι φοιτήτριες/φοιτητές που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους για τη λήψη του πτυχίου τους προκειμένου να ανακηρυχθούν πτυχιούχες/οι θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

 Βήμα 1ο  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

Οι τελειόφοιτες/οι θα υποβάλουν τα κάτωθι δικαιολογητικά μέσω της εφαρμογής https://students.auth.gr – Αιτήσεις - Αίτηση ορκωμοσίας. 

Προθεσμία υποβολής: 15/03/2024 – 05/04/2024

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

  • Υπεύθυνη Δήλωση συμπληρωμένη με τα στοιχεία τους, είτε μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.gov.gr (με κωδικούς taxisnet) είτε με θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής από ΚΕΠ όπου θα δηλώνεται ότι:
    1. Εξουσιοδοτείται η Γραμματεία για την αναζήτηση της μη οφειλής βιβλίων από τις Βιβλιοθήκες του Α.Π.Θ.
    2. Δεν διαμένουν στις φοιτητικές εστίες του Α.Π.Θ. (όσες/όσοι διαμένουν σε εστίες θα προσκομίσουν στη Γραμματεία Βεβαίωση Διαγραφής από τις εστίες).
    3. Επιθυμούν να μην υπολογιστούν στο βαθμό πτυχίου τα επιπλέον μαθήματα (μέχρι δύο) τα οποία και θα τα αναφέρουν (ποια συγκεκριμένα μαθήματα δεν θέλουν να υπολογιστούν στο βαθμό πτυχίου).
      Αφορά τις φοιτήτριες/ές που έχουν περάσει επιτυχώς επιπλέον μαθήματα επιλογής και έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 240 ects.

Η Υπεύθυνη Δήλωση να ανέβη ως αρχείο στην εφαρμογή https://students.auth.gr

  • Κατάθεση ακαδημαϊκής ταυτότητας μέχρι τις 08/04/2024.
    Η ταυτότητα κατατίθεται ή αυτοπροσώπως στη Γραμματεία, ώρες 12:00΄ – 13:30΄, ή  αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
    Γραμματεία Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
    Κτίριο Διοίκησης
    Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    54124  Θεσσαλονίκη

Σε περίπτωση απώλειας/κλοπής θα χρειαστεί Υπεύθυνη Δήλωση συμπληρωμένη με τα στοιχεία τους, είτε μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.gov.gr (με κωδικούς taxisnet) είτε με θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής από ΚΕΠ όπου να δηλώνεται η απώλεια/κλοπή και την αποστέλλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Μετά την κατάθεση της αίτησης ορκωμοσίας και μέχρι την ημερομηνία της ορκωμοσίας, δε θα εκδίδεται κανενός είδους πιστοποιητικό για τις/ τους υποψήφιες/ους πτυχιούχους.

Βήμα 2ο ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ

Η Γραμματεία μετά τον έλεγχο καρτέλας εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις ορκωμοσίας, ανακηρύσσει την/τον υποψήφια/ο και το Φύλλο Βαθμολογίας δημοσιεύεται στη θυρίδα τους στην εφαρμογή students.auth.gr

Bήμα 3ο ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Οι τελειόφοιτες/οι αποστέλλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.),  πάντα από το πανεπιστημιακό τους e-mail, Υπεύθυνη Δήλωση συμπληρωμένη με τα στοιχεία τους, είτε μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.gov.gr (με κωδικούς taxisnet) είτε με θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής από ΚΕΠ όπου θα δηλώνουν τη συναίνεσή τους στο Φύλλο Βαθμολογίας.

Βήμα 4ο  ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ

Μετά την ορκωμοσία θα σταλούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής students.auth.gr τα ακόλουθα πιστοποιητικά που θα φέρουν ψηφιακή υπογραφή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πρωτότυπα.

  1. Αντίγραφο πτυχίου
  2. Πιστοποιητικό Αναλυτικής Βαθμολογίας
  3. Ελληνικό Παράρτημα Διπλώματος
  4. Αγγλικό Παράρτημα Διπλώματος
  5. Βεβαίωση Παιδαγωγικής Επάρκειας (σε όσες/όσους τη δικαιούνται)
  6. Πιστοποιητικό Γνώσης Η/Υ (σε όσες/όσους το δικαιούνται)

Όσες/όσοι από τις/τους πτυχιούχες/ούχους επιθυμούν την έκδοση του πτυχίου τους σε μεμβράνη/πάπυρο, πρέπει να καταθέσουν σε Τράπεζα Πειραιώς, στο λογαριασμό του Α.Π.Θ. (Αρ. Λογ. 5272041780361, IBAN: GR87 0172 2720 0052 7204 1780 361) το ποσό των #32,00# ευρώ.

Το αίτημα μαζί με το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

Οι μεμβράνες/πάπυροι παραλαμβάνονται τρεις (3) μήνες μετά από την αίτηση της/του πτυχιούχου από τη Γραμματεία του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας ή αυτοπροσώπως ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο άτομο για το σκοπό.

Για την εξουσιοδότηση απαιτείται θεώρηση γνησίου υπογραφής είτε από δημόσια υπηρεσία τους, είτε μέσω της ηλεκτρονικής πύλης www.gov.gr